Beauty & Glamour

Beauty & Glamour
Smile is the best make-up any girl can wear. -M.M.

srijeda, 26. kolovoza 2015.

    Back to school - Outfits, hair and make up!

Pozdrav svima! I evo, nakon dugo vremena odlučila sam se vratiti pisanju bloga, jer konačno imam vremena. Za danas su to outfiti, hair i make-up za povratak u školske klupe. Pa počnimo!  
OUTFITS -


1. Outfit je classy, i ovdje sam odlučila spojiti blago sivi džemperčić, kojeg možete kupiti u Zari ili Pull&Bear-u.  Classy hlače iz H&M-a i sive Converse All Star iz Shoebedo-a/Shoostera,itd...
Sve se može ukompletirati sa ovom 'Infinity' narukvicom koja se može pronaći u H&M-u te ruksakom za školu, naravno. 


2. Outfit je onako girly, košulja bez rukava iz C&A, ako želite preko nje možete crni sako, ili nekakvu casual vestu, hlače iz Bershke, cipele možete naći u Deichmanu, marama iz C&A i naušnice se mogu naći u H&M-u. 


3. Posljednji outfit je sa običnom bijelom majicom, ovo je moj outfit na meni dakle, bijela majica iz Pull&Bear-a, crne hlače iz H&M-a, i crvena karirana košulja koja je također iz H&M-a, nekad ju svežem i oko struka. Uz to naravno moje omiljene bijele conversice. 


HAIR-

1. Frizura koju ću vam pokazati je jedna od meni najljepsih. Dakle prvo trebate napraviti messy valove sa peglom/figarom/pletenicama i uzeti šiške te ih iza splesti u pletenicu. Čini se komplicirano iako zapravo uopće nije. 


2. Frizura koju ću vam pokazati je jako jednostavna,a izgleda kao da ste se jako potrudili. Dakle svežete niski rep, u principu to je i bitno, i iznad gumice za kosu, razdvojite pramenove i rep provučete kroz nju, kužite što želim reći? Hehe. 



3. I posljednja frizura koju ću vam pokazati je ova 'Fishtail brad hair' , mislim da ste nju već svi vidjeli, a evo i kako se radi, ako ne možete skužiti, možete pogledati OVDJE 

MAKE-UP


Eh došli smo i do posljednje teme, a to je make-up, mislim da je za školu stvarno potrebno malo make up-a, u principu nešto natural. 

1. Make-up koji ću vam pokazati je malo jači od preostala 2, ali je i dalje blag i predivan. Ovaj make-up na očima također možete postići i sa W7 nude paletom, ima je u Importanne centru u trgovini Make-up outlet. Dakle korektor,sjenilo,maskara,i baby lips, tuš po želji, ali pošto je za školu dovoljna je jedna tanka linija.  



2. Make-up koji ću pokazati je : korektor, nude sjenilo. olovka za obrve, maskara i sjajilo.



3. Posljednji make-up je također jedan natural, tu možete koristiti BB / CC kremu, olovku za obrve, maskaru, i neki nude ruž za usne. Može i bronzer po želji. 


I to je to drage moje za ovaj post, nadam se da sam vam pomogla, komentirajte što želite vidjeti u sljedećem postu! 


Kontaktirati me možete na ovaj MAIL ili na ASK . Poz! :) 


Nema komentara:

Objavi komentar